Varmt og fint

I det siste har det vært så utrolig fint vær her i Bergen.

Sola skinner, humøret er på topp, og jeg er støl fra topp til tå.

Det ble kanskje i overkant mye med fire timer trening i går, men jammen var det digg der og da! Bortsett fra styrketreningen, den skal du få igjen for Jocke! Det er nok armmusklene mine som er i dårligst forfatning i dag. Det kjennes som om armene skal ramle av nemlig.

Men hvem kan vel syte over sånt når været er så fint som det er? Når jeg kan våkne tidlig om morgenen, åpne vinduet og se ut over en solfyllt Bergen by. Jeg må innrømme at selv jeg, som hater å stå opp tidlig, nyter å stå opp om morgenen når solen skinner og jeg hører på musikk som gjør meg glad.

Recently er listen jeg hører mest på for tiden, men jeg kan fint finne på å sette på Thorbjørn Egner – De Seksten Beste Egner-Viser Pluss Karius Og Baktus liksom. Alt som får meg til å smile er bra.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Varmt og fint

  1. Desiree sier:

    Så flink du har vært og trent så masse! Helt imponert! Det er absolutt noe jeg også burde gjøre mere av, men jeg får så himla vondt i beina når jeg går tur…sukk… Akkurat som krampe som tar dem.

    Så synd med kameraet ditt, håper du snart får deg et nytt godt ett igjen. Er jo så mye fint for tiden å ta bilde av, iallefall for deg som har vår rundt deg nå. Ikke så mye som spirer her enda, og jeg synes det er grått og trist rundtomkring. Godt når mai er over og det blir litt bedre her.

    Ha en fin ettermiddag, Linn!

  2. Martine sier:

    Åh, sommerstemning😀

  3. Ja, digg! Man kan ikke annet enn å nyte det🙂

Legg igjen en kommentar

