Random facts

Du heter: Linn Marit
Favorit band/artist: R.E.M
Beroende av? Toy (Eller tyggis som resten av landet sier..)
Vad tror folk om dig? At jeg er superkul! Nei, det var et godt spørsmål..
Vad får du oftast komplimanger för? Hmm.. Jeg opplever ofte at fremmede mennesker kommer bort til meg og spør om de kan få ta på håret mitt.. De lurer på om det er like mykt som det ser ut. Jeg vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment?
Hur imponerar man på dig? Om man er seg selv, har man kommet ganske langt.
Var bor du? Bergen
Trivs du där? Ja, jeg trives kjempegodt! Byen er rett og slett fantastisk!
Hur känner du dig nu? Nå begynner jeg å kvikne litt til. Har fått i meg frokost, solen skinner og dagen ser bra ut.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, men jeg har mange singletter i alle regnbuens farger.
Vad saknar du? Mamma og kameraet mitt.
Favoritdryck på morgonen: Vann
När brukar du gå och lägga dig: Sent..
Är du blyg? Nei egentlig ikke.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Definitivt ikke.
Är du nöjd med ditt liv? Både ja og nei.
Vad är det värsta du vet? Folk som tror de er bedre enn alle andre.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jeg har verdens beste venner!
Vad är det finaste du fått? Hmm.. Det fineste jeg har fått nå nylig, var et kjempesøtt og fint kort av verdens beste Karen. Karen har forresten bursdag i dag. Gratuler henne med dagen😉
En speciell dag du minns: Jeg har ganske mange dager jeg husker godt.
Vill du gifta dig? Kanskje en dag?
Vill du ha barn? Jeg må nok si det samme der.
Vad dricker du helst? Vann, melk, cola..
Bor dina föräldrar tillsammans? Av alle ting å lure på.. Ja.
Også et bilde av meg, bare fordi bloggen trenger det.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Random facts

  1. Haha, jeg sier også Toy :p
    Prøvde forresten akkurat mascaraen fra revlon, første inntrykket; SØPPEL!

Legg igjen en kommentar

