Speil speil på veggen der

En ting er positivt med å bruke det lille kameraet mitt i alle fall.

Det oppfordrer meg nesten til å leke at jeg er fjorten år gammel 😉

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Speil speil på veggen der

  1. L y d i a sier:

    svar / Tack! Tycker mycket om mitt skrivbord :}

    Haha, ja, det måste nog vara så! Får hoppas att det kommer in mer vitt, annars vet jag inte vad jag tar mig till ;D

  2. Chalten sier:

    Håper du finner en til slutt du også. Det er verd å vente på den fine, og jeg er sikker på at den vil dukke opp.

    Ja, hun er virkelig fantastisk vakker!

  3. Hehe, ja, men det er jo gøy da 😉

  4. Kjell sier:

    morro å leke vel? 😛

    SV: «Jeg har mer den tanken at «TENK OM JEG STRYKER! DET ER EVENTUELT EN KATASTROFE!» akurat det jeg mente, med litt «stryker jeg så stryker jeg, står jeg så står jeg» holdning hadde du kanskje klart å slappe litt mer av i forhold til eksamenspresset 😉 formulerte det bare klønete i farta 😛

  5. karin sier:

    sv: den är verkligen jättebra, jag fick den i present och blev överlycklig!

  6. Ellen sier:

    sv: haha jo. 🙂 åh, ska du flytta till england? vad kul! är det av någon speciell anledning? 🙂

  7. evanetica sier:

    Haha! Søtaaa 😀

Legg igjen en kommentar

