Vårfølelse

Været har vært helt fantastisk den siste tiden! 

Jeg mangler fortsatt blogglyst og inspirasjon, men jeg tenkte jeg i alle fall kunne legge ut litt bilder til dere. Tatt med det gamle kameraet mitt, så kvaliteten er deretter..

Utsikt fra soveromsvinduet.

Nye sommersko!

Årets første is.

Kveldssol på Sotra.

I skogen finner man snegler..

Duggdråper på blomster.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Vårfølelse

  1. Elizabeth sier:

    Likte virkelig det siste bildet❤

  2. Fine bilder🙂
    Du er ikke den eneste som mangler blogglyst.
    Henger såååååå etter med den 30 dagers utfordringa også:S

    Så i morgen må jeg sette meg ned å gjøre den.

  3. L y d i a sier:

    svar / Nä, varför ska det vara så svårt att hitta ett par vita skor? Man tycker att butikerna borde ha fullt med vita kläder och skor nu när studenten närmar sig ;D

  4. Fine bilder!
    SV// toppen er fra USA på en butikk som heter express😦

  5. Kjell sier:

    Likte kveldsolbildet.
    Er det ikke digg med vårfølelse?😀

  6. evanetica sier:

    Utrolig fine bilder! Det siste var vakkert! Herlig at varmen endelig er her🙂

Legg igjen en kommentar

