Hver gang en stjerne faller

I det siste har jeg latt bloggen forfalle.

En kort periode følte jeg at jeg hadde utrolig mye å dele med resten av verden, men nå er det akkurat som om jeg er helt tom. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal skrive, jeg vet ikke hvordan jeg skal uttrykke meg, og jeg føler jeg egentlig bare går rundt på autopilot.

Jeg sitter her, klokken viser sent, og jeg leter etter motivasjon til det aller meste. Jeg burde ryddet rommet mitt, jeg burde øvd meg på å gå med de fine skoene mine (Ja, jeg er elendig på å gå i sko med heler.. Det ser virkelig ikke bra ut for å si det sånn, og jeg trenger haugevis med øvelse om jeg skal klare å gå i de på årsfesten om to uker..), jeg burde jobbe med oppgavene mine, og jeg burde trent mer. Jeg gidder liksom ikke gjøre noe. Det eneste som på en måte frister er å spille innebandy, og det er dessverre en idrett som har sine begrensninger. I alle fall i påsken. Fellestrening i morgen, men om det er noe mer denne uken vet jeg ikke. Uansett er det altfor lite med bare et par treninger i uken.

Jeg skulle nesten ønske jeg likte jogging og styrketrening..


Jeg hører på litt musikk fra Kaptein Sabeltann. Om ikke motivasjonen blir vekket, så får musikken i alle fall fram smilet.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Hver gang en stjerne faller

  1. Jade sier:

    Alle kan ha inspirasjonsmangel. Ta deg heller en velfortjent bloggpause, istedet for å «tvangsblogge» og få enda mer avsmak! Tenk heller at hvis du har noe å formidle, så blogger du om det, så blir vi heller positivt overrasket da.

    Nei, nyt påsken og våren, og skal du prioritere noe, så prioriter heller skolearbeidet ditt!🙂

    God påske!

  2. Helene sier:

    Kjenner til følelsen. Ikke alltid greit å finne på noe å skrive om😛

    Btw, jeg har alltid vært kjempedårlig med høye heler selv. Løsningen for meg var å begynne å gå med sko med litt høy hel på jobb, så har det gått seg til etterhvert🙂

    Innebandy høres digg ut, skulle ønske det fantes slik her jeg bor. Kan jo hende det gjør det for alt jeg vet da😛

    God påske🙂

  3. Kjell sier:

    Du har vertfall vert myyye flinkere til å oppdatere en meg😛

Legg igjen en kommentar

