Påskeferie

Nå er det ferie i to uker fremover. Planene er som tidligere sagt bare å være her i Bergen.

Hva er dine påskeplaner?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Påskeferie

  1. Frk. Evebø sier:

    Æ skal jobbe t.o.m. onsdag, etter det har æ ei uka fri fra jobb! Men har et helt sykt kjør på skolen for tida, så blir nok ikke ferie til tross for mine fridaga… Ferien får æ ta i juli! 🙂

    • Linn sier:

      Hehe, pleie å være sånn av å til ;p Æ regne med æ må få gjort unna litt skolearbeid æ også, men det e ikke det første æ prioritere 😉

  2. Elizabeth sier:

    Eg tror eg skal reise hjem en tur 🙂 Barnehagen er stengt i påsken, så skal ikke jobbe.. godt med litt fri 🙂

  3. evanetica sier:

    Herlig! Du må kose deg så masse 🙂 Jeg skal hjem en siste gang før folkehøgskoleeventyret er over ;o

  4. Jeg har ikke så mye planer, har blitt syk :/ fuck… men bra jeg ble syk da jeg har fri og ikke når jeg har jobb:P

Legg igjen en kommentar

