Frustrasjon

Planen min var egentlig å få startet skikkelig med fotoutfordringen etter at jeg var ferdig med mine 30 dager.

Vel, planer endrer seg.. Hvordan skal jeg liksom kunne ta nye bilder med et ødelagt kamera? Jeg har slitt mye med motivasjonen når det gjelder det meste i det siste, og jeg kjente bare lysten til å gjøre noe som helst dale lengere enn langt da kameraet mitt sa takk og farvel..

Så fremover nå blir det nettbilder og gammelt skrap fra harddisken.. Oh the joy!

Som om jeg ikke hadde nok å tenke på fra før av.

Dette innlegget ble publisert i Fotoutfordring, Generelt og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Frustrasjon

  1. Elizabeth sier:

    Så kjedelig med ødelagt kamera:/

Legg igjen en kommentar

