Dette kan dere vinne!

Om ganske få timer trekker jeg vinneren.

Jeg må bare prioritere skole og søknader fremfor trekningen akkurat nå. Derfor legger jeg kjapt inn et par bilder, så dere kan få en nærmere titt, og et lite innblikk i mine meninger rundt premien.

Beklager dårlig kvalitet på bildene. Lyset på soverommet mitt er ikke optimalt.

Jeg har fått testet ut kostene nå, og jeg må si meg veldig fornøyd med kvaliteten. Kostene er myke og enkle å jobbe med. Det eneste jeg skulle ønske er at det fulgte med en kabukibørste, for ingen av kostene har veldig tett bust. Dermed er dette noe jeg skal gå til anskaffelse av etter hvert.

Jeg fikk også med en F50 utenom selve settet. Om den som får premien også får denne er jeg usikker på, men jeg tror kanskje det.

Vel, jeg gir dere i alle fall enda et par timer til å bli med på konkurransen. Så skulle dere også ønske dere disse kostene, så meld dere på her.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Dette kan dere vinne!

  1. Martine sier:

    SV: Hmm, tror ikke det altså! I know my Britney..😉

    Fine sminkekoster! Hvor har du fått tak i de? Jeg vil være med i konkurransen! Hehe..

  2. Karina sier:

    æ vil vinne! la mæ vinne!😀

    SV: Ja den første æ tegna blei så jævla støgg at æ måtte male over den så det bør du like! :p

  3. Elizabeth sier:

    Eg er såå spent😀

  4. Jade sier:

    *Krysse fingrene*🙂

Legg igjen en kommentar

