Dag 28

Mine ambisjoner.

Hmm.. Denne er vanskelig å skrive. Hva er mine ambisjoner egentlig?

Jeg vet egentlig ikke hvilke ambisjoner jeg har. Skal jeg si at jeg vil bli verdens beste innebandyspiller? At jeg vil bli verdens beste journalist? Ingenting av dette er vel realistisk, men drømmen er vel egentlig å bli en så god innebandyspiller som jeg kan bli, og en så god journalist som jeg kan.

Jeg drømmer også om å en dag ha en familie, jeg drømmer om å lykkes i livet og om å nå langt.

Jeg vil oppleve mye og å leve et rikt og godt liv. Jeg ønsker ikke å se tilbake på livet mitt når jeg eventuelt blir eldre og tenke at jeg angrer på alt jeg ikke fikk gjort. Jeg vil se tilbake og føle at jeg har opplevd så mye som mulig. Enkelt og greit.

Bilde: Weheartit.
Jeg mener lykke er nøkkelen til suksess.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Dag 28

  1. Marianne sier:

    Helt enig. Du oppnår ikke suksess uten å ha tro på deg selv, og det du gjør. Du klarer ikke å gjøre en god jobb hvis du ikke trives med det du holder på med, og det gjør deg lykkelig🙂

  2. evanetica sier:

    Heelt enig med deg!🙂

Legg igjen en kommentar

