And the winner is…

Da var det endelig på tide å trekke ut en vinner, og jeg har trukket vinneren ved hjelp av denne gøyale siden.

Så gratulerer til Elizabeth som er den heldige vinneren av et reisesett i svart fra Sigma.
Sender du meg navn og adresse på e-post? merit88@online.no

Så får jeg sendt informasjonen videre til Sigma, som igjen sender deg en fin pakke!
Gratulerer så mye, og takk til alle dere andre for at dere deltok.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til And the winner is…

  1. Elizabeth sier:

    Eg har tydeligvis litt av en vinnerlykke for tiden😀 Tusen takk!! Gleder meg kjempemye til å få pakken!!!

Legg igjen en kommentar

