Oh glorious day!

Yesterday was a good day!

Først da jeg sto opp tenkte jeg at det ville bli en sånn dag hvor alt irriterer meg. Det føltes som en sånn dag.

Når denne tanken snudde er jeg ikke helt sikker på. Om det var i det øyeblikket jeg avgjorde at jeg ikke skulle på skolen, eller om det var da jeg gikk hjem fra politistasjonen, og oppdaget alle fuglene, kan egentlig være det samme. Det eneste som faktisk betyr noe, er at alt snudde. Dagen ble ganske så god egentlig.

Jeg fikk dette i posten!

Jeg tok bilder av fine fugler.

Resten av dagen har jeg ikke bilder av, men den var ganske flott altså. Jeg spiste lapskaus med Maria, spilte dårlig innebandy(fikk ikke til noe som helst..), sto i mål på herretreningen, og til slutt la jeg meg usedvanlig tidlig til meg å være.

Det eneste negative jeg kan dra fram fra hele dagen er den dårlige innebandyen, og sårene jeg har på knærne etter å ha vært dum og ikke brukt knebeskyttere i mål.

Ikke glem konkurransen!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Oh glorious day!

  1. Helene sier:

    Åh, nå fikk jeg også forferdelig lyst til å ta bilder av småfugler!🙂

    Sv:
    Jeg tror ikke det er så mye forskjell på mine og dine fingre, så det er da mulig å finne ringer😉 Jeg er veldig glad i torrid.com når det gjelder både ringer og armband type «bangles». Hånden min er så bred at jeg ikke får på meg slike armbånd, men på torrid passer de perfekt😀

    Btw, ingen tvil om at lavkarbo er dyrere :S men verdt det.

  2. Så flink du er å ta bilder! Skikkelig fint bilde av lille pippen🙂

    Forresten, ser dere diskuterer lavkarbo, ikke meningen å blande meg inn, men kan jo nevne at jeg prøvde lavkarbo i nesten 3 dager å gikk ned 1.5 kilo🙂

Legg igjen en kommentar

