Dag 27

Et bilde av mitt favorittplagg.

Nå måtte jeg nesten dra fram den nyeste kjolen min igjen. Den er jo bare så fin! Ellers kan jeg også nevne at jeg elsker den nyeste joggebuksen min. Den er myk og god! OG jeg elsker den nye toppen jeg kjøpte på Gina sist jeg var ute i Åsane! Den er søt, oransjerød også er det et stort eple på den. Me like! Kanskje jeg tar et bilde en dag. Vi får se.

Forresten! Forrige innlegg var innlegg nummer 500. Jeg må si jeg er ganske fornøyd med å ha nådd et slikt tall. Fikk også kommentar nummer 1000 for ikke mange dagene siden. Nå er vi snart oppe i 1100. Dere imponerer meg mennesker! ❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Dag 27

  1. Helene sier:

    Skjønner jeg må ta meg en tur innom H&M neste gang jeg er i nærheten 😉 ie. i morgen! 😛

    Sent sv:
    Du vet jo ikke om du kan klare lavkarbo før du prøver 😉

    Nubar har mange flotte holo-lakker! 🙂 Jeg har to stk og har bestilt to nye nettopp hehe. Jeg har også forelsket meg i China Glaze sin 2NITE 🙂

Legg igjen en kommentar

