Påskeplaner

I år blir påskeferien min en smule annerledes enn hva den vanligvis er.

I år skal jeg nemlig ikke reise hjem på ferie, slik jeg har gjort ellers de siste årene.

Flybillettene hjem var usedvanlig dyre i år, og for å få de billigst mulig var jeg nødt å reise flere dager etter at ferien hadde startet, og hjem enten flere dager før ferien var slutt, eller flere dager etter skolestart. Noe som ikke er aktuelt. Det blir for dumt å betale masse tusen for å være hjemme i et par dager.

Dermed blir jeg å tilbringe ferien her i Bergen, noe som egentlig ikke gjør så veldig mye. Sånn bortsett fra at jeg ikke får muligheten til å tjene litt ekstra, sårt trengte, penger.

Med tanke på at skoleåret snart er omme og at planen er å vende nesa hjemover, i alle fall for sommeren, i juni, så gjør det ingenting å være her i ferien. Så lenge jeg slipper å sitte alene i mange dager, så skal jeg nok fint overleve.

Hva er dine påskeplaner?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Påskeplaner

  1. Marianne sier:

    Jeg reiser hjem til trøndelag, slik jeg gjorde i fjor (: Heldigvis litt billigere å reise dit enn helt opp til Hammerfest. Men blir nok likevel siste turen hjem før jeg flytter tilbake dit i juni.

  2. Du får ringe å klage til foreldre og slekt om at du ikke har råd, kanskje du klarer å snylte på deg en tur!🙂

Legg igjen en kommentar

