Dag 26

Hvor jeg gjerne vil være om ti år.

Om ti år vil jeg gjerne føle at jeg har oppnått noe. Jeg vil føle at jeg har kommet meg noen vei i livet, og jeg vil være lykkelig.

Hvor mye jeg eier, hvor jeg bor og hva sivilstatusen min er, har ingenting å si. Det viktige er at jeg har det bra og er fornøyd med livet mitt.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Dag 26

  1. Carina sier:

    Godt svar synes jeg ^_^

  2. Liv Hege sier:

    sv; hjørdis e jo et fint navn❤

  3. Charlotte sier:

    Veldig bra svar!🙂

Legg igjen en kommentar

