Siste sjanse!

Nå trekker jeg snart en vinner.

Har hatt konkurransen gående i snart to uker nå, og tiden for å trekke en vinner nærmer seg med stormskritt.

Onsdag er dagen. En premie, en vinner. May the luckiest person win!

Nå er det altså siste sjanse til å bli med i trekningen. Kan minne om at premien er et reisesett i svart fra Sigma. En veldig fin premie spør du meg. Jeg skal selv hente mitt sett på posten i morgen, og jeg kommer selvfølgelig til å dele min mening om settet med dere.

Trykk på bildet under for å bli med i konkurransen du også!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Siste sjanse!

  1. Så gøy! 🙂 Gleder meg til å se hvem som vinner 😉

  2. Jade sier:

    Spennende, og utrolig flott premie 🙂

Legg igjen en kommentar

