Merkelig og irriterende drøm

I natt, eller i dag tidlig, hadde jeg verdens merkeligste og mest irriterende drøm.

Jeg drømte at jeg lå og sov, og at jeg ble vekket av alarmen på mobilen min. (Det burde ringt en varselbjelle ettersom det var min egen mobil som ringte, og ikke lånetelefonen fra 1700-tallet som jeg bruker nå for tiden..)

I alle fall våknet jeg, og så på klokken. Den viste 04:00, og hvem har vel alarmen på klokken fire om de ikke skal opp så tidlig? I hvert fall ikke jeg. Så da tenkte jeg at jeg hadde jo mange timer å sove enda, så jeg satte alarmen på det tidspunktet jeg egentlig skulle stå opp.

Long story short, jeg skrudde av alarmen når jeg egentlig burde stått opp.. Dermed gikk jeg glipp av etikkundervisningen i dag, og det irriterer meg grenseløst. Jeg hadde nemlig gledet meg veldig til den.

Og for å gjøre det enda bedre, så ligger jeg nå i sengen og er småkvalm.. Great!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Merkelig og irriterende drøm

  1. EVANETICA sier:

    Off! Haha. Vet du hva, jeg har gjort akkurat det samme! Syykt irriterende :p

Legg igjen en kommentar

