Pretty!

I dag har Bergen vist seg fra sin beste side!

I tillegg til fantastisk fint vær, har jeg fått tilbringe noen flotte timer sammen med verdens nydeligste Hilde. Vi spiste middag, gikk tur i finværet, fikk snakket en del, og endte opp på Peppes hvor vi spiste dessert.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Pretty!

  1. Charlotte sier:

    Åååh, jeg fikk skikkelig sommerfølelse av det bildet der🙂

    • Linn sier:

      Så bra, det var følelsen jeg gikk for at man skulle få av det!😀
      Kjente da jeg gikk rundt og knipset bilder i dag, at nå er jeg jammen klar for sommer, sol, is på bryggen, små tøysko og lette sommerkjoler!🙂

Legg igjen en kommentar

