Nok en konkurranse

Jeg synes det er utrolig morsomt å være med i konkurranser, selv om jeg sjeldent vinner noe.

Kayso.net arrangerer i sammarbeid med Tryckdig.se en konkurranse hvor man kan vinne en personlig almanakk.

Jeg må si, dette er virkelig en konkurranse jeg har lyst til å vinne! Jeg trenger en almanakk. Mobilen min ble sendt inn til reparasjon for et par dager siden, og jeg innså nylig at alt av informasjon jeg har skrevet ned for å ta vare på lå inne på den. Når telefonen kommer tilbake til meg om hvem vet hvor lang tid, kommer nok neppe alle notatene og avtalene mine til å være der. Great!

Så, om dere velger å ikke melde dere inn i konkurransen for å gjøre vinnersjansene mine større, så gjør ikke det meg noe. Hvis ikke må dere gjerne delta dere også. Det er jo tross alt en fantastisk premie!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

