Dag 20

Favorittboken min.

Jeg kan ikke si jeg har én favorittbok. Jeg har mange! Enkelte bøker kan jeg lese om og om og om og om og om og, you get the picture. Hvor mange ganger jeg faktisk har lest disse fantastiske bøkene er jeg ikke sikker på. Det eneste jeg vet er at de fem første har blitt lest betraktelig flere ganger enn de to siste. Ganske enkelt fordi jeg måtte ha noe å lese mens jeg ventet på at de skulle komme ut.

Ellers er jeg veldig glad i både Twilight-serien, Sagaen om Isfolket, Ulveøyne, Rimfrost, The Last Song og mange fler.

Hvilke bøker liker du?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Dag 20

  1. Frk. Evebø sier:

    Æ og like veldig godt Harry Potter og Sagaen om Isfolket (i tillegg til Heksemesteren og Lysets rike)! Merke at æ oftere finn favorittforfattera enn favorittbøker, men like P.S. I love you veldig godt! Har ikke læst andre bøker av ho.. Men av forfattera like æ blant anna Tolkien og Dan Brown veldig godt🙂

    • Linn sier:

      Ja, æ like også Heksemesteren og Lysets rike, bare ikke like godt som Isfolket😉
      Har hørt så mye negativt om P.S I love you at æ ikke har kommet mæ til å lese den enda, men æ trur faktisk at æ har den liggannes hjemme i Hammerfest en plass.

  2. Maria sier:

    Harry Potter❤

  3. Carina sier:

    Elsker Harry Potter ^^

Legg igjen en kommentar

