You’re everything to me

Du er definitivt et av de viktigste menneskene i livet mitt, og jeg er så glad i deg at ord kan ikke beskrive det! ❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

8 svar til You’re everything to me

  1. Tonje sier:

    SV: de er dødsgode også! 🙂

    jeg skal bare ønske meg kjøkkenting til jul, haha 🙂 håper jeg får en del 🙂

  2. Tonje sier:

    forkle er herfra: http://www.carolynskitchenonline.com/Apron1.html

    åja gikk du resturant og matfag eller noe slikt?
    haha, jeg går design og håndverk nå, men lidenskapen min er for baking, så jeg er litt kresen på utstyret 🙂

    det er fort gjort med enkle løsninger, men mye kjekkere å lage alt skikkeli fra bunnen av 🙂

    btw kjempe kjekt når du kommentere så mye 🙂 setter virkelig pris på det 🙂

  3. Tonje sier:

    SV:

    jaa di har kjempemange pene! jeg bare må ha noen! 🙂 men noen er jo litt dristige? haha

    det hørtes kjekt ut!! 🙂

    åja, forstår. kvalitetsutstyr er jo ganske dyrt, og ikea er jo både billig å bra. Jeg liker mye bedre å gå får billige varianter når jeg handler. men er de dyre tingene som frister mest 🙂

    åå så kjekt at du følger med på bloggen min 🙂 det gjør meg såå glad! :):)

  4. Cecilia sier:

    Vilken fin bild!

  5. Gunnar Linn sier:

    Fin tegning! 😀

  6. Linn sier:

    Sant! Jeg fikk den til jul 🙂

  7. Karina sier:

    Kem e det som har tegna den? 🙂

  8. EVANETICA sier:

    Åå, så fiin tegning og søtt skrevet 🙂

Legg igjen en kommentar

