Dag 15

Et sted jeg gjerne vil flytte.

Jeg tror alle skjønner at jeg vil ha ferie.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Dag 15

  1. Kong Halvor sier:

    Jeg foreslår at du tenner på skolen. Forbanna morra p***

  2. Så fint! Hvor er det?

  3. EVANETICA sier:

    Aah, nydelig! Hadde jo vært perfekt ei stund🙂

  4. Kjell sier:

    Jeg har ferie om Ca en uke!!!😀 jeg har bare ikke bestilt biletter:-/

    SV: Kom så lærer jeg deg ta nattbilder😀 Lett som bare det

Legg igjen en kommentar

