Konkurranse!

I forbindelse med mitt nye samarbeid med Sigma, kjører jeg nå i gang en konkurranse.

Sigma har nemlig gitt meg to reisesett i svart. Et til meg selv, og et til en heldig leser.

For å få sjansen til å vinne dette fantastiske settet må du gjøre følgende:

  • Linke til konkurransen min på din blogg, eller i et åpent album på Facebook, som du selvfølgelig linker til i kommentarfeltet under dette innlegget.
  • Følge bloggen min på bloglovin:

bloglovin

  • Det er også viktig at du legger med e-postadressen din, slik at jeg kan kontakte deg om du eventuelt vinner.
  • Og til slutt legge igjen en koselig og gjerne litt kreativ kommentar.

Så kårer jeg en vinner etter hvert.

Lykke til!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

28 svar til Konkurranse!

  1. Ida Fuhre Helseth sier:

    Elske bloggen din Linn:) Masse pricelesse komentara til bildan:) Dyktig😉 *thumbs up!*

  2. Kjell sier:

    hm… ikke for å være frekk, men tror ikke den konkuransen er helt for meg😛
    Kult at du har en konk på bloggen din😀

  3. Tilbaketråkk: Konkurranse på loine.wordpress.com | Wicked Mango

  4. Nora sier:

    Jeg er absolutt med! Kommer ikke på noen kul kommentar, for kjæresten stresser meg med at vi skal gå😦
    http://wickedmango.heliohost.org/?p=241

  5. Anna M sier:

    Følger deg!🙂

    Hangala bangala! Vi har forresten kjøpt kaffemaskin. Kaffe er tøft. Trudelutt.

  6. Marita sier:

    Jeg er med i konkurransen. Utrolig kul premie da! Liker bloggen din.

    http://maritatorrissen.blogg.no/1301182420_enda_en_konkurranse.html

  7. Tilbaketråkk: Konkurranse på Linn Marit sin blogg: Sigmareisesett! « Giana sister

  8. Jade sier:

    Nå har jeg registrert meg på Bloglovin kun for denne konkurransen sin skyld😀 Har lagt inn innlegg her: http://gianasister.wordpress.com/2011/03/27/konkurranse-pa-linn-marit-sin-blogg-sigmareisesett/

    *Håper ikke Kjell vinner* >:)

    Kjempefin blogg forresten! Jeg har ikke sett den før nå🙂

  9. Charlotte sier:

    En liten hilsen fra en ny leser her😀 Etter å ha bladd litt bakover i bloggen kan jeg konkludere med at her var det mye spennende. Litt fra alle verdener – det liker man🙂 Jeg har lagt deg til på bloglovin’, i mine favoritter, og et bilde på facebook. Skal bli spennende å følge bloggen din videre🙂

    her er forresten linken: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150118325033525&set=a.10150118325008525.283059.551153524&theater

  10. Karina sier:

    Linn Merrit!
    No har æ meldt mæ på konkurransen din😉
    Håpe æ vinn!
    Gla i dæ ;*

    http://discoplosa.blogspot.com/2011/03/konkurransee.html

  11. Kari sier:

    Dette er jeg gjerne med på:)

  12. Elizabeth sier:

    Er ikke så veldig kreativ i grunn, men en liten kommentar er vell på sin plass. Eg liker bloggen din, og å få en sjanse til å vinne dette kostesettet får meg til å hyle av glede! Har fulgt deg på bloglovin’ en stund og det er ganske gøy i grunn😉

    Her er mitt innlegg; http://misjelle.blogspot.com/2011/03/konkurranse-pa-bloggen-til-linn-marit.html

  13. Eirin fra bergen sier:

    konge med konkurranse🙂
    Er det lov for oss uten blogg å entre også? Bare satser på det og melder meg på jeg😉 Litt sånn snikdeltager nesten😉
    Jeg følger deg nå på blogglovin, og emailen min er lagt igjen🙂
    Kreativiteten min er desverre på et historisk labert nivå, siden jeg har praktisk eksamen imorgen.. også på selveste bursdagen min… Men hvis du lurer på noe om hjertesykdommer så kan jeg kreativt stå til disposisjon😉 hehe… Ha en fin dag da🙂

    • Linn sier:

      Alle kan melde seg på, men for at du skal ha en stor sjanse for å vinne bør du eventuelt legge ut bildet mitt i et åpent album på facebook eller noe slikt, og linke til det. Da ser jeg på en måte at du er med der også🙂

    • Linn sier:

      Og gratulerer med dagen på forhånd! Kjipt med eksamen på bursdagen sin, men du får håpe læreren er i det snille hjørnet og gir deg en ekstra god karakter på grunn av det😉

  14. Gunnar Linn sier:

    Jeg har ikke tenkt til å melde meg på konkurransen, siden jeg sikkert hadde vunnet uansett. Så da må jeg gi noen andre sjansen! Har ikke blogg, men følger deg uansett fordi du er så snill og grei, og ikke skriver nedlatende innlegg om hvordan dere knuste oss:) Og så liker jeg deg da! Konkurranse er bra for besøkstallene🙂

  15. Maria sier:

    Eg e meee! Haha. Og du e søt og snill og grei, og eg liker deg!

  16. Sminkeskapet sier:

    Håper at jeg vinner, for jeg vinner ALDRI noen ting!

    Bruker opp alt jeg har av hell andre plasser i livet. Som den gangen jeg RYGGET på en bil, og han som hadde den andre bilen sa at det var han som hadde laget alle skrapene😉

    http://sminkeskapet.blogg.no/1301426628_konkurranse_vinn_sigm.html

    xmastine@gmail.com

  17. lene sier:

    Jeg følger deg på bloglovin nå🙂 Bloggen din er bra, og håper jeg vinner🙂

  18. Tilbaketråkk: Med i en konkurranse | birgitsmakeup

  19. Har lenge tenkt om jeg skulle melde meg opp i denne konkurransen, men jeg tenke. hei la gå. så da gjør jeg det🙂

    jeg har skrevet om konkurransen din på bloggen min: http://birgitsmakeup.wordpress.com/2011/04/02/med-i-en-konkurranse-2/

  20. http://lenechristin.com/?p=438 her er innlegget🙂
    Har fulgt deg på bloglovin en stund nå🙂

    Vet du, ifjord fant jeg endelig ut at Labbetuss ikke er en ekte hund, men en eller annen fjott i hundekostyme. Snakk om å ødelegge barndomsminner:/

  21. Liv Hege sier:

    jeg har linket til bloggen din på min blogg om denne konkuransen, og jeg følger deg på bloglovin fra før av😉

    så ville jeg bare si at jeg er utrulig glad i deg, og at jeg får inspirasjon til å blogge i fra deeg!

    xx

  22. Tilbaketråkk: Siste sjanse! «

  23. Jasyra sier:

    Koselig og kreativ kommentar?
    Uhm…
    Hvis jeg vinner, så blir det hvertfall til en god sak, siden sminkesaker gjør at jeg blir LITT mindre fæl å se på😛

    Og her er link til blogg-innlegget:
    http://jasyra.blogspot.com/2011/04/melde-seg-pa-konkurranseeeeh.html

    Forresten jeg skal reise på fredag😛

  24. Maria sier:

    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001513447308 Lagt det ut på face🙂 Men vet ikke om du kommer inn på siden min da ..:/
    Følger deg også på bloglovin!
    Nå krysser jeg fingre og tær og håper jeg vinner ^^, hihi, lykke til alle sammen!

Legg igjen en kommentar

