Deborah Lippmann

Det ryktes visst at Deborah Lippmanns nydelige neglelakker kommer til Norge.

Jeg vet i alle fall at det er MYE jeg har lyst til å kjøpe da!

Bare sånn for å nevne noen. Nummer tre fra toppen har jeg siklet på lenge for å si det sånn..

Alle bildene er hentet her.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Deborah Lippmann

  1. Luna Anette sier:

    Eeelsker de neglelakkene! Må skaffe meg en snart. Nummer to fra toppen har jeg faktisk ikke sett før. Ser skamtøff ut!

  2. EVANETICA sier:

    Herregud, så stilige de var! Håper de kommer til landet😀

Legg igjen en kommentar

