Dag 11

Rommet mitt.

Jeg har blogget om soverommet mitt tidligere, men jeg kan jo godt legge ut bildene på nytt.

For en mer detaljert guide kan du lese mer her.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Dag 11

  1. Fint rom du har:)
    SV;Så bra at du likte den filmen,falt i god smak her hjemme også=)

    Takk for tipsene,skal virkelig sjekke det ut. Var på jakt etter foundation i går når jeg var på shopping,men fant ingen som falt smak:)

  2. EVANETICA sier:

    Så koselig rom du har! Fint og rydde og med et litt personlig preg. Morsomt å se🙂

Legg igjen en kommentar

