Dag 10

Mitt favorittsted.

Mitt favorittsted må definitivt være innebandybanen. Det spiller nesten ingen rolle hvilken bane det er, så lenge det går an å spille skikkelig innebandy der.

På innebandybanen føler jeg at jeg kan være meg selv, jeg bekymrer meg ikke for hva alle andre tenker. Jeg trives, som regel, og jeg legger bort de fleste av bekymringene mine når jeg bare får en kølle og en ball med meg. Jeg kan løpe rundt i timesvis så lenge jeg har en ball med meg.

På innebandybanen føler jeg meg rett og slett fri.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Dag 10

  1. EVANETICA sier:

    Så flott at du føler deg trygg på innebandybanen. Det er utrolig viktig, særlig når man gjerne vil drive med det.🙂

Legg igjen en kommentar

