Dag 9

Hvordan du ville brukt 10 000 kr.

Nå skal det sies at 10 000 kroner er et latterlig lavt beløp.. Så hva jeg ville brukt pengene på? Sannsynligvis det samme som stipendet mitt går til. Regninger, og kanskje litt shopping.

Hadde vi derimot snakket høyere beløp, som f.eks 100 000 eller enda bedre, 1 million, så hadde nok pipen fått en annen lyd.
La oss ta det siste beløpet. Den fornuftige delen av meg sier at jeg ville betalt ned studielånet mitt, betalt ned de siste mange tusenlappene på macen min, og kjøpt meg en Iphone fordi jeg har lyst på en. Resten av pengene skulle gått til videre studier i England(om jeg kommer inn..) og muligens en liten sydentur kanskje? Jeg har nemlig UTROLIG lyst til å reise til syden nå.. Også vil jeg til USA.

Den ufornuftige delen av meg derimot tenker at 1 million er jo ikke så enormt mye det heller, så jeg ville nok helt sikkert brukt pengene på en hel haug med ufornuftige ting. Som shopping, shopping, shopping og mere shopping. Kanskje noen reiser rundt i verden. Kina, USA, Afrika osv.. Jeg vil ut for å oppleve verden!

Så det så.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Dag 9

  1. EVANETICA sier:

    Åå, så enig med deg altså!! Hadde vært så praktisk og morsomt å vunnet litt penger ;o

Legg igjen en kommentar

