Store prisforskjeller

Jeg klikket rundt på forskjellige blogger, og kom over noe Annais hadde bestilt.

Jeg reagerte litt på at hun hadde bestilt sminke i merket NYX fra Nelly. NYX har nemlig mye sminke jeg har lyst til å teste ut, ettersom det faktisk er et utrolig rimelig merke. TRODDE jeg.

Annais hadde bestilt en lipgloss i dette merket, til 95 kroner. Den samme lipglossen finner du hos Cherryculture for ca 4 dollar, altså rundt 20 kroner. Hos Nelly må du ut med 39 kroner i frakt når du bestiller noe, og hos Cherryculture koster det ca 9 dollar, altså 50 kroner. Dette utgjør en forskjell på 11 kroner i frakt, og 75 kroner for selve produktet. Sammenlagt vil man altså spare ca 60 kroner på å bestille fra Cherryculture fremfor Nelly.

OG som regel bestiller man vel gjerne mer enn bare en lipgloss når man først bestiller sminke, så da vil også det du betaler for shipping jevne seg betraktelig ut, og vi kan snakke 5-10 kroner per produkt du bestiller.

Win win, som mannen i Letters to Juliet ville sagt.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Store prisforskjeller

  1. Tonje sier:

    Oj! Kanskje litt forskjell? =)

  2. EVANETICA sier:

    Jøss. Du er smart som sjekker ut sånt! Er ikke alle som tenker så langt🙂 Er jo en forskjell!

  3. Elizabeth sier:

    Eg har ikke fått med meg at Nelly selger sminke en gang.. haha, eg ser kun på kjoler og sko der eg🙂 Sminken bestiller eg hos cherryculture. Enkelt og greit🙂

  4. Mona sier:

    CherryCulture regner ut frakten i henhold til vekt, så jo mer du bestiller, jo dyrere blir frakta. Men uansett er det nok mye lurere å bestille derfra. Jeg har nettopp bestilt en ganske solid pakke med sminke, og frakten ble på 200 kroner. De hadde et billigere alternativ, 100 kroner, men det tok lang tid, og man fikk ikke spore pakka.

    • Linn sier:

      Hvis man tenker billigste alternativ, så er det jo egentlig kjempebillig. Og hvis du kanskje ikke skal bestille så utrolig mye og store ting, så vil det jo uansett være mye billigere enn Nelly.com🙂

Legg igjen en kommentar

