Dag 8

Stjernetegnet mitt og om jeg synes det passer personligheten min.

For å gjøre det enkelt for meg selv, går jeg ut fra det disse bildene sier:

– Analytisk – Jeg er definitivt veldig analytisk av meg. Jeg overanalyserer det meste.

– Beskjeden – ja jeg er nok det. Til tider kanskje litt for beskjeden.

– Ansvarlig – Jeg kan nok finne på å være ansvarlig til tider? Jeg er dessverre ikke flink nok til å ta ansvar for ting jeg burde gjøre. (Les: Skolearbeid..)

– Hardtarbeidende – Nja.. Til tider?

– Sensitiv – Jeg er kanskje litt sensitiv ja?

– Smart – Jeg er SUPERsmart altså!

– Omhyggelig – Her måtte jeg faktisk bruke synonymer.no for å forstå hva dette da skulle bety. Og jeg tror det stemmer med meg.

– Magnetisk? – Selvfølgelig er jeg det?

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Dag 8

  1. Kjell sier:

    Samme stjernetegn😉

    SV: Vi avbestilte turen. Tror det er «noe» som ikke vil jeg skal til Japan. Snakket om det med en x og ei veninde av henne, men da brøyt det der, nå var alt klart… men da kommer jordskjelv og tsunami… når vi bestemmer oss for å alikevel dra slenger man på litt radioaktivitet, og bare forverrer situasjonen runt Fukushima dai-ichi helt til vi avbestiller😛
    *sukk* Ser oss om etter noe annet, men Japan var det ultimate….

Legg igjen en kommentar

