Holografisk neglelakk

I går kjøpte jeg meg ny neglelakk.

En holografisk neglelakk fra Make up store. Har glemt å ta bilde av den selv, så jeg finner et på nett.

Farge: Greta
Pris: 130 kr

Resultatet:

Konklusjon:
Litt vanskelig å påføre. Dette er fire lag. Den er veldig tynn, og blir veldig lett ødelagt, selv når den er helt tørr. MEN fargen er dødskul når du får den til, så den er helt klart verdt å prøve. Jeg har veldig lyst til å teste ut flere merker for å finne ut hvilken som er best, men økonomien tillater nok ikke det.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Holografisk neglelakk

  1. Elizabeth sier:

    Test ut den som eg har skrevet om på bloggen min fra merket Milani🙂 Helt fantastisk å legge på neglene.. kjøpte en fra Mac, men den har eg foreløbig ikke fått fin på neglene:/

  2. EVANETICA sier:

    Herlig! Så skikkelig kul ut😀 Har en rosa neglelakk fra Make Up Store selv også. Liker den godt🙂

  3. Helene sier:

    Denne og de andre holografiske fra Make Up Store har jeg siklet på lenge, men ikke hatt muligheten til å skaffe meg. Var innom Make Up Store sist jeg var i Tromsø, men da var de fri for alle sammen😦 Har bestilt meg China Glaze sin 2nite istedenfor🙂

Legg igjen en kommentar

