Dag 6

Et bilde av meg uten sminke/stelt håret.

Dette er definitivt et av de bildene jeg har minst lyst til å legge ut på nett, men for all del. Hva gjør man ikke for bloggen sin liksom?

Jeg kompanserer med å legge ut et bilde hvor jeg i det minste har på meg litt sminke:

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Dag 6

  1. Kjell sier:

    Imponerende at du klarer følge opp dette hver dag… jeg hadde sikkert ramlet av lasset alt😛

  2. EVANETICA sier:

    Herregud, du er jo så pen uansett, Linn Marit!😀

Legg igjen en kommentar

