Dag 4

Et bilde av mobilen din

Dette bildet ble da tatt på fredag, så mobilen min har ikke klistret opp en sånn «lapp» på skjermen nå lenger.

Mobilen min er en Sony Ericsson W995. Bakgrunnen, som man dessverre ikke ser nå, er et bilde av verdens fineste Kasper. Det eneste man legger merke til nå er den pokkers listen:
– Finne klær
– Lade kamera x2
– Lade mobil
– Laste ned musikk
– Planlegge sminke

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Dag 4

  1. Karina sier:

    planlegge sminke?:P

    SV: Ja, skjønne ka du mene.
    Men du har jo folk der nede til og med som og e veldig berørt av det her.
    Du får ta godt vare på ho Hilde for mæ!
    Eller, dokker må ta vare på hverandre!:)

  2. Carina sier:

    Selv har jeg iPhone. Hadde nok ikke klart å gå tilbake til Sony Ericsson nå, men før iPhone så var det Sony som var favoritten😛

  3. Sv: Will do! Intet svar enda gitt. Merkelig nok.

    Hahah, du lager også lister. Det gjør jeg og. Jeg lager lister for å huske å lage lister.

Legg igjen en kommentar

