Dag 2

Hva jeg har i vesken min. (Ja, jeg vet denne er to timer for sen..)

Nå skal det sies at innholdet i vesken min varierer veldig! Man kan si disse tingene på en måte blir de mer «faste» tingene da. Også må jeg bare beklage at bildet er tatt med et elendig kamera. Jeg valgte å vise dere at kamera alltid er med, og da må jeg jo nesten ha det med på bildet.

Men på bildet ser man i alle fall nøkkelknippet mitt med nøkler til både leilighet, postkasse, utstyrsboks i hallen, og nå også nøkkel til Djervs klubbhus. Sistnevnte er da lånt kun for helgen. Dere ser kortleseren fra Sparebanken Vest, dommerfløyten min som må ligge i vesken om jeg ikke skal risikere å glemme den når jeg en sjelden gang skal dømme kamp. Solbriller, MP3-spiller, lipbalm x2, diverse filter til kameraet, fjernkontrollen til kameraet, Doc, Love hearts, toy(tyggegummi..) og lommeboken min.

Nå har jeg UTROLIG lyst på ny veske, og ny lommebok, så jeg håper jeg vinner i lotto snart (Må kanskje begynne å spille lotto i så tilfelle..), slik at jeg får kjøpt det, og at jeg får tatt meg en tur til frisøren. Da jeg skulle ta bilde av meg selv i går innså jeg nemlig at halve håret mitt er ettervekst, andre halvdelen er slitt som bare pokker..

NÅ skal jeg komme meg i seng, jeg har nemlig en travel dag i morgen. Først skal jeg stå opp altfor tidlig, for å være moralsk støtte når Karen skal se kamp klokken 10, så skal jeg kjapt hjem og skifte til drakt og slikt, så skal jeg spille kamp selv klokken 15, fort hjem for å dusje, spise litt og sminke meg, så er det sammenkomst med fine innebandymennesker klokken 19:30. Altså en travel dag.

God natt!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Dag 2

  1. Mihihi, jeg går også og venter på å vinne i lotto, men å levere en kupong gidder jeg ikke.

  2. Kjell sier:

    Jeg vil og vinne, men leverer (så godt som) aldri
    Sony kamera?

Legg igjen en kommentar

