About day three..

Dag tre i 30 dager saken min kommer nok neppe til å bli skrevet før søndag.

Ganske enkelt fordi dagen i dag kommer til å bli hektisk!

Samtidig har jeg veldig lyst til å faktisk få dokumentert hele dagen, fra start til slutt. Og eneste måte å gjøre dette på er å vente med å publisere bilder til dagen etterpå liksom.

Så frykt ikke, jeg kommer med dag 3, bare at den kommer like før dag 4 i morgen eller noe.

Som trøst, legger jeg ved et fantastisk bilde av meg selv.

Jeg hadde fotoshoot med meg selv her om dagen, og jeg endte opp med å le en hel del av meg selv. Det resulterte i dette bildet.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til About day three..

  1. Elizabeth sier:

    Krefttak mot kreft 2011 – eg og!😀 Ha en fin dag🙂

  2. EVANETICA sier:

    Haha, så morsomt! Herlig å le av seg selv altså. Det er det jeg ler mest av :p

Legg igjen en kommentar

