30 dagers utfordring

Maria har blitt med på den berømte bloggutfordringen om 30 dager, 30 bilder.

Så da blir jeg også med. Enkelt og greit.

Dag 1 – Et bilde av meg som er tatt i dag.
Dag 2 – Hva jeg har i vesken min.
Dag 3 – En dag i livet mitt, med bilder tatt i løpet av dagen.
Dag 4 – Et bilde av mobilen min.
Dag 5 – Et bilde av meg for 2 år siden.
Dag 6 – Et bilde av meg uten sminke/stelt håret.
Dag 7 – Et bilde av meg, tatt av noen andre.
Dag 8 – Stjernetegnet mitt og om jeg synes det passer personligheten min.
Dag 9 – Hvordan du ville brukt 10 000 kr.
Dag 10 – Mitt favorittsted.
Dag 11 – Rommet mitt.
Dag 12 – Favorittfilmen min.
Dag 13 – Det jeg ønsker meg mest i verden akkurat nå.
Dag 14 – Ønskelisten min for tiden.
Dag 15 – Et sted jeg gjerne vil flytte.
Dag 16 – Fire ting jeg vil gjøre før jeg dør.
Dag 17 – En TV-serie jeg er hekta på.
Dag 18 – Fem facts om meg selv.
Dag 19 – Et bilde av håndskriften min.
Dag 20 – Favorittboken min.
Dag 21 – En kjendis jeg liker, og hvorfor.
Dag 22 – Dette hadde jeg på meg i dag.
Dag 23 – Den nesten planen jeg har for noe, som jeg gleder meg veldig til.
Dag 24 – Et bilde av byen jeg bor i.
Dag 25 – En sang som passer humøret mitt.
Dag 26 – Hvor jeg gjerne vil være om 10 år.
Dag 27 – Et bilde av mitt favorittplagg.
Dag 28 – Mine ambisjoner.
Dag 29 – Hva jeg har i sminkepungen min.
Dag 30 – Et bilde av meg som er tatt i dag + tre gode ting som har skjedd den siste tiden.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til 30 dagers utfordring

  1. Hilde sier:

    Oi, så kult ut da!
    Hvis æ sku ha sagt en ting som æ trur VÆLDI mange bloggera hadde hadd problem me å gjænnomføre uten nån form for juks, så må d være dag 6;)

  2. Kjell sier:

    Spennende, skal jeg kike på😉

Legg igjen en kommentar

