Breakfast in bed

Jeg føler meg faktisk utrolig flink i dag. Og dagen har såvidt begynt!

For en og en halv time siden våknet jeg nemlig. To timer før alarmen min skulle ringe altså. Greit nok våknet jeg ikke av meg selv, skjønnhetssøvnen ble forstyrret av veiarbeid eller noe slikt på utsiden. Og til tross for at jeg som regel fint klarer å sove over slike ting, klarte jeg ikke å sovne igjen.

Frokost må man ha!

Så etter ti minutter med tvangs-soving, sto jeg opp. Jeg hoppet i joggebuksen og beveget meg ut på kjøkkenet for å ordne meg frokost. Først tok jeg oppvasken, og jeg sverger det var nok kopper og fat der til å dekke bord til både Jesus og disiplene hans, i tilegg til oss tre som har brukt de..

Når du ser dette Maria, så ser du at jeg har lånt litt ost av deg. Jeg hadde bare ikke lyst på makrell i tomat i dag. Spiser det i kveld❤

Når jeg hadde tatt mesteparten av oppvasken, det får da være grenser for hvor mye jeg gidder å gjøre liksom, satte jeg på et par egg til kok, og ordnet meg te-vann. Nå sitter jeg i sengen, klar for å sette på tegnefilm. Planen er nemlig å få sett lilla sjöjungfrun, som Jocke så fint kalte henne for, så jeg kan få gitt Alex filmene sine tilbake.

Resten av dagen skal gå til formativ samtale med læreren min, middagslaging med Maria? og treningskamp mot juniorlaget i kveld. Jeg har forresten ikke store illusjoner om å vinne mot de denne gangen. med et par innbyttere, kan dette fort bli utrolig slitsomt.

Jeg liker brettet mitt. Det er fargerikt med søte fugler på!

I alle fall tror jeg dette blir en bra dag. Den har startet bra, så hvorfor skal den ikke fortsette å være bra liksom? Leste her om dagen at man burde tenke sånn at monday is my day. Ganske enkelt fordi mon på fransk betyr min. Så altså ikke mandag, MIN dag!

Fikk koppen av verdens fineste Kasper i julegave for tre år siden! Og te-en som er oppi fikk jeg av verdens beste tante JK for bare noen dager siden. Da fikk jeg nemlig overlevelsespakke med masse god mat oppi! Tante er omtenksom og snill!❤

Ha en fin dag folkens!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Breakfast in bed

  1. Kjell sier:

    Likte innebandyballen på første bildet😛
    Blei likom… deg😀 (siden en av første tingene jeg viste om deg var at du spilte mye innebandy)

    …fikk lyst på frokosten din nå jeg

  2. Karina sier:

    SV: Ja ikke sant! Maneta e ganske fancy!😉

    Skjønne godt ka du mene, æ kjente heller ingen av dem, men for ikke så veldig lenge siden så traff æ han Mats borti gata her. Æ tenkte jøss kor stor han e blitt!
    Han va jo rett og slett blitt en kjekk, ung mann.
    Det e så uvrikelig å tenke at han e død no.
    Det e ei skikkelig rar stemning i byen no.
    Det e som om lufta e annerledes. Den føles tykkere på en måte.

  3. Elizabeth sier:

    Det fatet med fugler på var kjempefint😀

Legg igjen en kommentar

