Hvil i fred

Sitter her i stille nattetimer og tenker på dere tre som ble frarøvet livet så alt for tidlig.


Jeg kjente såvidt Mats fra yngre dager, dere andre to kjente jeg ikke. Likevel vet jeg godt hvem dere var, og dette har berørt meg veldig, akkurat som det har berørt så utrolig mange andre over hele landet.

Jeg har lest side opp og side ned av fine ord skrevet til dere alle tre, og jeg har tatt til tårene mange ganger de siste to dagene.

Ord kan ikke beskrive alle tankene som har gått gjennom hodet mitt. Jeg har tenkt mange ganger at jeg skulle ønske det var lettere å reise hjem. Jeg vil være der for de felles vennene våre som nå har det tungt etter å ha mistet noen som sto de nær. Det er mange som ikke har det bra nå, mange som savner dere.

Det blir sånn når man er fra en så liten by som Hammerfest. Alle kjenner til de aller fleste, og man blir på en måte knyttet sammen selv om man ikke kjenner hverandre. Hammerfest har mistet så alt for mange unge mennesker på kort tid. Først Magnus og nå dere tre. Hvor mye mer skal byen måtte ta?

Tankene mine går til familiene deres som sitter igjen med et tomrom som umulig kan fylles, til vennene deres som har mistet en viktig del av vennekretsen, og til dere som mistet livet lenge før dere burde.

Hvorfor skjer slike ting som dette? Hva er meningen med det?

Jeg håper dere har det bra der dere er nå. Jeg tenker på dere, og jeg tenker på vennene og familien deres. Dette er ufattelig vondt og trist!

Hvil i fred ❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

3 svar til Hvil i fred

  1. Renate sier:

    Huff, helt meningsløst. Tragedie. Mine tanker går til pårørendes venner og familie.

  2. Desiree sier:

    Så fint skrevet! Det er godt at man ikke kjenner morgendagen… Den sangen har jeg faktisk ikke hørt før i går, men den er jo utrolig fin. Så derfor måtte jeg også bruke den i bloggen min.

    Du skal se at du kommer nok inn på skolen, og det er jo så kjekt at du har venner der så slipper du å bli helt alene 🙂

    Så koselig at du er innom bloggen min iblant! Så takk for pene ord 🙂 Jeg liker også å fotografere, men blir så frustert over manglende lys og gode bakgrunner spesielt når jeg skal ta bilde av tingene mine. I perioder forsøker jeg å lese meg fram til tips og ideer, men i neste øyeblikk så er de glemt 😉 Ønsker meg skikkelig fotokurs og kurs i redigering med photoshop, men du vet jo hvor vi bor og mulighetene er ikke akkurat mange her…

    Håper du får ei fin ny uke!

  3. EVANETICA sier:

    Jeg tror jeg vet hva dette er om.. Utrolig tragisk iallfall! Og utrolig trist 😦 Er jo liksom ikke sånn det skal gå! Tenker på alle de pårørende…

Legg igjen en kommentar

