Fjorden Baby!

Jeg er ferdig i praksis, men i morgen skal jeg igjen ut på nye eventyr for Byavisen.

Da skal nemlig Fjorden Baby ha pressekonferanse, og jeg har sagt meg villig til å delta på den. Eneste negative, det er tidlig på morgenen, og jeg har sovet til SENT de siste fem dagene.

Men jeg kan jo alltids bare legge meg igjen når jeg er ferdig der eller?

Tilfeldig bilde, kun fordi jeg ikke hadde noe som passet til teksten. Bildet er forøvrig tatt en av de siste dagene mine i Byavisen.

Nå skal jeg starte jakten min etter treningstøy og slikt, også er det innebandy om en og en halv time. Looking forward to it!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

