Svar på spørsmål del 2

Fortsettelse på svarene mine fra den berømte spørsmålsrunden.

Hvorfor blogger du? Akkurat dette har jeg faktisk skrevet et blogginnlegg om for ikke så altfor lenge siden. Det finner dere her.

Hva er det beste du vet å gjøre? Det aller beste jeg vet? Hmm.. Jeg er veldig glad i å sove, men jeg tror ikke det teller. Nei det beste jeg vet må nok være å spille innebandy. På innebandybanen kan jeg som regel legge vekk alle bekymringer og kun tenke på spillet.

Hvorfor Per Ciljan Skjelbred? Hmm.. Sånn bortsett fra at han definitivt er en av de kjekkeste jeg vet om, så virker han som en utrolig jovial og vennlig person.

”Forelskelsen” min startet nok med at jeg syntes han var dødskjekk. Dette var da jeg var 15-16 år gammel, så jeg føler jeg er unnskyldt for akkurat det. I ettertid har jo verden blitt ”kjent” med han gjennom intervjuer og slikt, og han virker virkelig som et oppriktig og godt menneske.

Hvem andre synes du er kjekke? Oi! Det er mange det.. Alex Pettyfer, Ryan Gosling, Mark Salling, Chirag Patel, Kristoffer Tømmerbakke, Bjørn Johan Muri, Petter Northug, Chad Michael Murray, James Lafferty, Paul Wesley, Ian Somerhalder, Robert Buckley, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Zac Efron, Orlando Bloom, Craig Horner, Liam Hemsworth, Channing Tatum, Chris Egan, Ben Adams, David Villa, Jesse McCartney, Jude Law, Ryan Reynolds, Vinni, Andreas Mikkelsen, Shane West, Ashton Kutcher, og selv om jeg fortsatt er sinna på han; Fernando Torres. Det er definitivt mange flere som hører hjemme på listen, men nå er jeg lei av å skrive navn. (Dette tror jeg nesten jeg skal lage et helt innlegg om senere..)

Hvor gikk du på folkehøgskole? Jeg gikk på Jeløy Folkehøyskole i Moss.

Hvorfor gikk du på folkehøgskole? Jeg hadde veldig lyst til å gjøre noe helt nytt. Noe jeg ikke kunne gjøre i Hammerfest. Eller i det minste ikke i like stor grad. Jeløy FHS var den eneste skolen i hele Norge med ren innebandylinje, og jeg hadde veldig lyst til å spille innebandy mest mulig. Både fordi jeg elsker det og fordi jeg hadde et ønske om å bli bedre. Noe jeg definitivt vil si jeg gjorde. Samtidig ønsket jeg å bli kjent med nye mennesker, og hvor fælt det enn må høres ut så ønsket jeg meg også et nytt liv. Et liv hvor jeg kunne være meg selv og hvor jeg kunne føle at jeg var verdt noe.

Hva var det beste med å gå på folkehøgskole? Det er utrolig mye jeg synes er bra med å gå på folkehøyskole. Menneskene jeg ble kjent med har helt klart hatt mye å si for hvor fantastisk året mitt i Moss ble. Jeg bor jo faktisk med to av de nå.

Samtidig er et år på folkehøyskole en eneste stor opplevelse. Før jeg begynte på Jeløy FHS hadde jeg for eksempel aldri vært utenfor Norden. Nå kan jeg skryte på meg å ha vært utenfor Europa.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Svar på spørsmål del 2

  1. Carina sier:

    Haha, jeg likte listen din over kjekkaser, maaange jeg er enig med deg i, spesielt Ryan Gosling (som du vet)❤

Legg igjen en kommentar

