Svar på spørsmål del 1

La oss svare på noen spørsmål da dere!

Jeg fikk spørsmål om svar i både video- og artikkelform, men jeg må helt ærlig si at jeg ikke kommer til å få til noen av delene. Video blir for skummelt, og artikkel forsøkte jeg. Det var vanskelig! Derfor svarer jeg heller på ”normalt” vis, og kommer heller sterkere tilbake med artikler og slikt senere.

Satser du på innebandyen? Eller er det en slik en hobby? Jeg kan ikke si jeg satser, men jeg legger utrolig mye innsats og sjel i innebandyen. Den har betydd enormt mye for meg i alle de årene jeg har spilt. Drømmen er nok helt klart å kunne satse, men det er ganske mye som skal spille inn for at noe slikt skal være mulig. Form og bosted er to sentrale ting i så tilfelle.

Hammerfest. For stort, for lite eller passe? Jeg synes ikke størrelsen på byen har noe særlig å si. For å gi et mer utfyllende svar: Jeg kunne lett bodd der vi har hytte, samtidig kan jeg like lett bo i store byer. Så man kan si Hammerfest er akkurat passe. Det største minuset er kollektivtransporten og avstanden mellom ting. Byen er ikke stor, likevel er det en mil fra hjemme til sentrum, og når kollektivtransporten er elendig blir det gjerne litt for lang til å gå i opp- og nedoverbakker.

Ka synes du om Bærrrrrgen? Og anbefaler du studiet? Kunne tenkt med det selv nemlig. Etter jeg blir ferdig med en master i politikk. I am evig student. Jeg stortrives i Bergen. Byen er fantastisk, menneskene er flotte, og regnet er i grunn ikke så ille som man skulle tro.

Er jeg en av de to leserne? For hvis ikke har du MINST tre. Hehe, jeg må kanskje trekke tilbake det med to lesere.

Hva er en perfekt dag i ditt liv? Og der var vi i gang med de vanskeligere spørsmålene. En perfekt dag i mitt liv er en dag hvor jeg føler meg bra. Hvor humøret er godt fra start til slutt, og hvor selvtilliten min er på topp. Tro det eller ei, det finnes slike dager i livet mitt også. De er bare ekstremt sjeldne.

Hva er dine yndlingsfilmer og -bøker? Hmm.. Jeg er veldig glad i å se og lese ting flere ganger, så jeg har mange filmer jeg liker veldig godt, og mange bøker jeg liker veldig godt. Men min absolutte yndlingsfilm er nok definitivt ”A Walk To Remember”, mens når det kommer til bøker er vel Harry Potter-serien de bøkene som er mest lest.

Hvor ser du deg selv om ti år? Oi! Det spørsmålet kunne jeg lett svart på for ti år siden, da drømte jeg nemlig om å bli rik og flytte til Frankrike med den snille mannen min. Nå derimot er jeg veldig usikker på hva jeg faktisk drømmer om. Det meste er for urealistisk til å i det hele tatt bli nevnt. Men en ting er sikkert, om ti år skal jeg være ferdig med utdanningen min og vel så det.

Kaffe eller te? Før ville jeg med en gang ha sagt te, men nå har jeg forelsket meg litt i Frappe fra Bit, så jeg havner vel litt midt i mellom.

Del to kommer før dere aner det!



Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Svar på spørsmål del 1

  1. Carina sier:

    ^_^ Fine svar, synes jeg!

  2. EVANETICA sier:

    Så artig å bli bedre kjent med deg sånn!🙂

Legg igjen en kommentar

