Work in progress

Jeg vet jeg sa jeg skulle legge ut svarene på spørsmålsrunden i går kveld.


Det er bare det at dere har kommet med så dype og vanskelige spørsmål, at jeg gjerne vil svare best mulig. Derfor kommer svarene litt senere enn planlagt, men jeg lover at jeg jobber med saken.

I mellomtiden kan dere nyte synet av kaken vi fikk servert på jobb i dag. I dag var nemlig aller siste dag som praktikant hos Byavisen, og selv om jeg faktisk ikke kan nekte for at det alltid er godt med ferie(i et par dager..), så kommer jeg helt klart til å savne de flotte menneskene der.

Det sto også en hel boks med smågodt på bordet, nam nam!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Work in progress

  1. Kjell sier:

    …jeg vil og ha godt!!

  2. Carina sier:

    Kake? På jobb? FANTASTISK!! OG smågodt?
    Ikke rart du kommer til å savne det😛

  3. NAM NAM NAM🙂

    SV: Den var helt grei i mine øyne, men nå er jo ikke jeg den største fanen da😛

  4. Martine sier:

    Gleder meg til å se deg også😀

  5. SV: Høres ut som en HERLIG lørdag🙂 Blir en sofakveld på meg nå😀

Legg igjen en kommentar

