What to do?

Jeg har virkelig ikke tall på hvor mange blogginnlegg jeg har startet å skrive, for så å slette igjen.

Det er akkurat som om uansett hva jeg prøver å skrive, så stopper det opp etter fire linjer. Sånn som nå. Jeg startet med dette for sikkert ti minutter siden, og til nå har jeg tre linjer..

Weheartit

Det må være så enkelt å være toppblogger. Så fort de får skrivesperre og ikke finner inspirasjonskildene sine, er det bare å ha en spørsmålsrunde, så får de flere 100 spørsmål de kan svare på. Dermed kan de også fordele svarene ut over flere innlegg og på denne måten sørge for nok stoff for i alle fall noen dager fremover..

Så hadde jeg hatt flere tusen lesere for dagen, så skulle jeg kjørt igang en spørsmålsrunde. Kun for å få noe å skrive om.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til What to do?

  1. Boiz sier:

    Ja, kjør spørsmålsrunde da. Så kan æ rive mæ me inspirasjon😉

  2. Boiz sier:

    Verdt et forsøk :p

  3. Spør i vei! Jeg lover å spørre om ting. Cross my heart and hope to die.

  4. EVANETICA sier:

    Har tenkt på det samme, altså! Jeg skjønner ikke hvordan de gidder. Altså, de skriver jo sjelden om noe fornuftig. Jeg er ikke noe fan av bloggere som kun legger ut outfitbilder, skriver om hva de har spist og gjort om dagene. Jeg synes det er rett og slett.. teit! Og litt overflatisk. Hvem bryr seg?

    Jeg har spørsmål til deg, søta😀

Legg igjen en kommentar

