This one is for you Boiz!

Etter forespørsel fra verdens beste Boiz, kjører vi igang spørsmålsrunde.

Jeg regner med vi alle er innforstått med at hvis jeg ikke får spørsmål, så er du ansvarlig for å komme med en hel haug til meg?

I’m holding YOU responsible!

Så da håper jeg de TO leserne mine lurer på noe. Fyr løs, still spørsmål, så skal jeg le når det ikke er noe å svare på senere.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

11 svar til This one is for you Boiz!

  1. Der kom den ja! Da spør jeg i vei jeg.

    Satser du på innebandyen? Eller er det en slik en hobby?

    Hammerfest. For stort, for lite eller passe?

    Ka synes du om Bærrrrrgen? Og anbefaler du studiet? Kunne tenkt med det selv nemlig. Etter jeg blir ferdig med en master i politikk. I am evig student.

    Er jeg en av de to leserne? For hvis ikke har du MINST tre.

    Hva er en perfekt dag i ditt liv?

    Det var det i denne omgang, for nå er fingrene mine frosne så må gå og kle på meg noen votter. Nemlig.

  2. Carina sier:

    Så gøy:)

    Hva er dine yndlingsfilmer og -bøker?

    Hvor ser du deg selv om ti år?

    Kaffe eller te?😛

  3. Lene sier:

    Hei!😀
    Det er morsomt med spørsmålsrunder!

    – Hvorfor blogger du?
    – Hva er det beste du vet å gjøre?
    – Hvorfor Per Ciljan Skjelbred?
    – Hvem andre synes du er kjekke?
    – Hvor gikk du på folkehøgskole?
    – Hvorfor gikk du på folkehøgskole?
    – Hva var det beste med å gå på folkehøgskole? Jeg tror jeg har lyst til å begynne selv.
    – Hva skal du når du er ferdig med studiene dine i Bergen?
    – Hvilke egenskaper mener du en god venn må ha?

    Håper du har en fin dag!😀

  4. Karro sier:

    1. Hvem inspirerer deg, og hvorfor?
    2. Hva er ditt favoritt pålegg på brødskiva?
    3. Det beste du vet å drikke?
    4. Hvis du kunne hvor du ville i verden, hvor ville du vært?
    5. Hvor har du lyst å reise?
    6. Hvilke jobber har du hatt?
    7. Tror du du hadde klart å skrive svarene dine som en avisartikkel? Gjør det!😉
    8. Om du ikke lager artikkel, synes jeg du kan lage videoblogg.
    9. Nevn tre steder du kunne tenkt deg å jobbe.
    10. Hva fikk deg til å velge journaistikk?

  5. Boiz sier:

    – ka e ditt livsmål? (gifte sæ me PC e ikke lov å si :p)
    – kor mye jobbe du me skolen? e arbeidsmålet ditt (jobb me sporten i tv2) realistisk? koffor/koffor ikke?

    Mvh,
    Boiz :p

  6. EVANETICA sier:

    – Noe du er avhengig/»avhengig» av?
    – Fobier?
    – Flause!😀
    – Et barndomsminne?

    Var så mange gode spørsmål fra før!

  7. Kjell sier:

    2 følgere? nå tror jeg du undervurderer degselv, jeg VET det er mange flere😉

    Når er du i området her?
    Hvor går drømmereisen?
    Har du funnet ut av skolen til neste år?

  8. Vanja sier:

    Hva er din favoritt:
    mat?
    drikke?
    skuespiller?
    farge?
    musikk?
    film?
    bok?
    lag?
    sport?
    idrettsutøver?
    artist?

  9. Gunnar Linn sier:

    Jeg og må gi deg noen spørsmål!

    Hva syns du om at jeg er syk i dag, når vi eendelig skulle finne på noe?😛
    Hva skal jeg gjøre når du flytter fra Bergen?
    eventuelt: Hvordan skal jeg overleve uten deg i Bergen?
    Hva skal du etter at du er ferdig med skole? (Komme tilbake til Bergen? :P)
    Hvor lenge skal du være i South Hampton?

    Koooz og Klemzzz

  10. Marte sier:

    Hvem betyr mest for deg i heeeele verden?
    Hva er det beste du noen sinne har opplevd?
    Hva gikk du på videregående?
    Hva er favoritt sjokoladen din?

  11. Tilbaketråkk: Konkurranse «

Legg igjen en kommentar

