This time around

For tiden har jeg et par låter som går på repeat cirka hele dagen.

Anders Mjaaland – This Time Around

Use Me – Summer Rain

Use Me – A Little Romantic

Erik & Kriss – Hverdagshelt

Bruno Mars – Just The Way You Are

Erik Og Kriss – Etter Regnet

Stella Mwangi – Haba haba

Miss Li – Ba ba ba

Du vet du har lite å blogge om når du begynner å liste opp sangene du spiller mest av i Spotify..

Det er noen andre sanger også, men de har ikke kommet ut i Spotify enda, og jeg er for lat til å linke til Youtube..


Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

4 svar til This time around

  1. Frk. Evebø sier:

    Æ og har fådd opp øyan for Bruno Mars!!🙂 *like-a-lot!*

  2. Sv: hahah, uff. Kjenner meg igjen. Jeg skal hamstre nudler fra rema. Yum yum. Det er det jeg har råd til. Men da har jeg jo fortsatt bedre råd enn deg! Sender sympati.

  3. Karina sier:

    SV: Ja, æ like jo fine ting da😉
    Dem e jo så…Fin!

Legg igjen en kommentar

