Jeg er elendig på titler

Blogging blir det så som så med for tiden.

Er det bare jeg som reagerer på at løvene spiser en hel savanne? Her ser man forresten et eksempel på min minimale kreativitet. Jeg klarer ikke ta bilder selv, da ender jeg opp med screenshots av VGs merkelige titler.

Jeg finner bare ikke inspirasjon noe sted. Vanligvis finner jeg det nesten uansett hvor det måtte være, men nå er det akkurat som om alt bare står bom stille. Ikke klarer jeg ta bilder, ikke finner jeg noe spennende å skrive om.

Jeg skulle egentlig ha startet på neste ukes «byblikk» for mange timer siden, men selv om jeg vet hva jeg vil skrive om, vet jeg ikke hvordan jeg skal få det til. *tenker så det knaker..*

Skrivingen min henger sammen med humøret mitt. Og for tiden har jeg vel tidenes mest svingete humør, så det sier seg egentlig selv at det ikke blir mye dype ord og tanker utav det.

Jeg kunne skrevet side opp og side ned om ting som gjør at humøret mitt svinger, men jeg føler ikke helt det blir noe jeg har lyst til å dele på bloggen for å si det sånn. Det går på mye av det samme som såvidt har blitt nevnt tidligere, men det stikker på en måte mye dypere enn det jeg har latt skinne gjennom i ordene mine. Jeg håper ting skal se litt lysere ut fremover nå.

Praksisperioden min er snart over, og jeg kan egentlig ikke si jeg gleder meg. Det skal bli godt å slippe å drasse med seg mac og stor veske hele veien opp til Fyllingsdalen hver dag, men utenom dette kommer jeg til å savne redaksjonen. Alle er så koselige! Jeg tror ikke hverdagen blir helt det samme uten å bli møtt av god morgen fra alle kanter. Får tvinge samboerne mine til å stå opp før meg så noen kan ønske meg en god morgen hver dag.

Nei, nå skal jeg prøve å skrive «byblikk» før jeg henger opp klesvasken og legger meg for å sove.

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Jeg er elendig på titler

  1. Carina sier:

    Uff, jeg håper det går bra med deg da! Inspirasjonen forsvinner litt fra meg når jeg er nede også, så jeg vet hvordan det er, men vi må bare huske på at den som regel kommer tilbake igjen!

    Sender over en god klem!

Legg igjen en kommentar

