Cupcakes

I går fikk jeg et plutselig innfall om at jeg hadde lyst til å bake.

Jeg har på en måte overredigert bildene litt fordi jeg kjedet meg, men til tross for dette, smakte det utrolig godt!

Jeg har dessverre ikke skikkelig utstyr her i Bergen, så resultatet blir litt deretter.

Oppskrift har jeg ikke. Selve røren er 123 fra Toro, og smørkremen lagde jeg litt på feelingen. Det er en blanding av smør, melis, fløte, egg og sjokolade. Mengden på hver enkel ingrediens er jeg usikker på.

Ellers må jeg bare nevne at jeg elsker dette med «nye» stjernetegn. Nå stemmer alt så mye bedre, og jeg og the love of my life er plutselig ment to be. Så vet dere det.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Cupcakes

  1. Karina sier:

    WOOOT?!
    Dem kan jo ikke bare fløtte påstjernetegnan?!
    Æ e tydeligvis ikke skytte lengre, æ e Slangebæreren?!??!?

  2. Den sangen var på Glee i dag! Jeg er en gleek, serru. Mihi. Ble forresten sulten av det innlegget under, du! Men jeg er en katastrofe på kjøkkenet, så jeg tror jeg må bevege meg til nærmeste baker og kjøpe noe godt i stedet:)

  3. Åh herregud, NAM. Skulle ikke vært lov å legge ut slike bilder!! 😮

Legg igjen en kommentar

