Når sola ikke skinner

Vi har alle dager hvor alt ikke er så bra som vi ønsker. Dager hvor sola har et surt fjes, eller rett og slett bare gjemmer seg bak en stor og tung regnsky.

Fantastiske Marie har fått leserne sine til å sette sammen en liste over ting de gjør for å få tilbake sitt glade jeg.

Trykk her for å komme til listen.

Dette synes jeg er et fantastisk tiltak, og jeg kommer definitivt til å bruke listen aktivt. Jeg har nemlig solfrie dager litt for ofte etter min mening.

Mitt tips til Marie var dette:

3. Jeg liker å se på bilder av ting som gjør meg glad. Enten det er søte bilder på weheartit, eller om det er bilder jeg har tatt selv når jeg har hatt det gøy sammen med venner :) Ellers har jeg store planer om å lage meg en liten eske med kort i. På hvert av kortene skal det stå et kompliment eller noe annet positivt, så kan jeg ta fram kortene på dager hvor humøret ikke er på topp🙂

En annen ting som gjør meg glad, er å ta på meg Happy Friday-øredobbene mine.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Når sola ikke skinner

  1. Sofsen sier:

    Ntåh, så søtt! Happy Friday-øredobber. I like it!

    TAKK skal du haaa.🙂

Legg igjen en kommentar

