Linn goes Urban!

Denne sverger jeg til! Urban Decay Eyeshadow Primer Potion er rett og slett fantastisk og magisk.

I det siste har jeg ekstremtestet den litt, for å sjekke hvordan holdbarheten faktisk er, og jeg kan bekrefte at den tåler en hel del.

Forige helg skulle jeg spille kamp, og jeg bestemte meg for at nå var det på tide å finne ut hvor godt sminken faktisk holder med denne under. Jeg tok litt primer på øyenlokkene, før jeg la på øyenskyggen. Ja jeg vet hva dere tenker. Sminke seg før kamp.. Vel det var for testingen sin skyld.

Nå kommer det syke. Jeg spilte kamp, og jeg lover dere at jeg ble svett og ekkel. Uansett, øyenskyggen var like fin etter kampen som den var før. Urban Decay bestod virkelig testen!

Jeg kjøpte min på Ebay. Jeg husker ikke helt hva jeg betalte, men det var i alle fall lønnsomt.

Jeg er forresten litt overrasket over at 5 av 6 toppsøk, på bloggen denne uken, handler om Etter Regnet med Erik & Kriss. Man finner liksom alle mulige versjoner av søk etter teksten. Etter regnet, synger fuglene, omgitt av mørke skyer, vinden blir kaldere osv..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Linn goes Urban!

  1. Luna Anette sier:

    Å den er virkelig magisk! Må kjøpe meg en ny straks 🙂

Legg igjen en kommentar

