The grand tour

Jeg tenkte at jeg skulle ta dere med på omvisning i leiligheten min. Eller i hovedsak rommet mitt, fordi nå er det nemlig nesten ferdig!

La oss starte med soverommet mitt da. Dette er sengen min.

Andre siden av rommet. Her ser dere litt mer, både skrivebord(sminkebord) og klesskap. Ignorer banankassene på toppen av skapet. Jeg vil ikke gå opp på loftet med de..

Så over til litt detaljer. Her er da vinduskarmen min. Den er full av minner fra Kenya og litt diverse.

Her ser dere da den fantastiske korketavlen min. Den er fylt med minner og andre fine ting.

Smykkeveggen min liker jeg veldig godt. Nå er det eneste problemet at jeg har for få tegnestifter. (Se lenger opp for et større og mer oversiktlig bilde av veggen)

På sminkebordet har jeg bare de mest nødvendige tingene. Foundation, toner, fuktmaske, fuktighetskrem, sminkeservietter osv..

Nylig fikk jeg en ny kommode av Sara. Hun ville ikke ha den med seg da hun flyttet, så jeg tok den inn på mitt rom. Tro meg, jeg har god nytte av den. Jeg har allerde fylt opp en skuff med singletter og en skuff med sminke og diverse.

Jakker og morgenkåpe på døren min.

Bokhyllen min er pyntet med bilde av verdens fineste Kasper og diverse gjenstander.

Klesskapet mitt. Se mamma, jeg har hengt opp klærne mine!

DVD-filmene mine har jeg i en stabel ved siden av sminkebordet.

Skolebøker..

Bordet ved siden av sengen min. Pyntet med bilder av noen av de fineste menneskene jeg vet om.

Slik ser da badet vårt ut.

Dette er yttergangen.

Og dette er da kjøkkenet.

Da ønsker jeg på vegne av meg selv å takke for følget. Håper dere har hatt et behagelig opphold og at vi sees igjen.

Tack och adjö.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

9 svar til The grand tour

  1. Liv hege sier:

    det va så utrulig fint dær!!!

  2. Gunnar Linn sier:

    Hvortid er disse bildene tatt!? Tydeligvis blitt ryddet litt siden jeg var der sist:P haha

  3. Carina sier:

    Åh, leiligheten deres er kjempefin, likte spesielt rommet ditt, syntes det så veldig hjemmekoselig ut! Ikke noe som mitt rom som har blanke vegger og egentlig ingenting personlig i det hele tatt 😛

  4. Liv hege sier:

    sv; Mente laddern!;))

    jaa sykt fint rom, glede mæ til æ ENGANG kommer å besøke dæ :DD

  5. Karina sier:

    En smule finere enn der du bodde før 😉
    Men gud kor mye mindre, stemme det eller ser det bare sånn ut på bildan?
    Å sku ikke du ha dobbeltseng??:p

  6. joakim sier:

    woh.. mangla ikke på smykker ihvertfall 🙂

  7. Eirin sier:

    Så fint soverommet ditt var! Så hjemmekoselig

  8. - Amalie sier:

    Så utrolig fin leilighet! Misunner alle filmene dine ! 🙂

Legg igjen en kommentar

