Kjøttboller

As we speak er jeg på jakt etter en oppskrift på gode kjøttboller. Jeg vil ha kjøttboller som ikke blir tørre og smuldrete, og uten oppskriftene mine er jeg litt lost.

Jeg vet jeg har tidenes beste oppskrift liggende hjemme, men å så vanskelig det skal være å finne en bra oppskrift på nettet!

Jaja, jeg tar en random oppskrift og håper det går bra. Wish me luck!

Det regner kjøttboller❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

6 svar til Kjøttboller

  1. Karina sier:

    Kjøttbolla me chorizopølse og fetaost! MUMS!

  2. Karina sier:

    SV: Jammen ekke det bare å ha kjøtteig og et egg, og ellers det man syns e godt?!:p
    Det pleie alltid æ, og det blir alltid dritgodt!:p

  3. Carina sier:

    Ååh, hehe, lykke til😀 Kjøttboller er nammis!

  4. Sv: Hehe, det er faktisk noe. Jeg skal flytte! Jeg danser rundt i ring, for snart slipper jeg unna mine forferdelige samboere.

    Håper kjøttbollene blir bra. Selv lager jeg ikke mat, men har stor respekt for dere som gjør det. Jeg bidrar med moralsk støtte når venner lager mat da, det er jo noe:)

  5. Ah, og ang. Amelie: Det er ikke det at jeg ikke synes synd på jenta, og jeg er enig med de fleste andre om at vi selvfølgelig må ha plass til henne i Norge. Hun virker som et flott menneske. Jeg mener ogs at vi har et regelverk som ikke fungerer, og jeg er derfor sånn sett glad for at fokus kom. Men jeg mener at regler er til for å følges, og at det er en farlig utvikling hvis det blir sånn at de som er ressurssterke nok til å komme i media skal få bli. «Hun er pen, og for en kjekk ung mann kjæresten hennes er. Hun bør få bli».

    Jeg bare lurer på hvor de er, de som gikk i fakkeltog for at Amelie skulle slippe å dra til Moskva i noen uker med kjæresten, når hele familier blir splittet på grunn av en ikke-fungerende asylpolitikk. Hvor er de, når familier på 5 blir stuet inn på et rom i flere år. Hvor er de når vi sender ut folk som har bodd hele livet sitt i Norge. Amelie har selv sagt at det er koselig å traske rundt i Moskva med kjæresten, i påvente av at arbeids og oppholdstilltelsen skal bli ferdig behandlet. Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så fryktelig forbannet over akkurat hennes sak, og ikke engasjerer seg i andre langt mer brutale og uforståelige saker.

    Ps: Sorry at jeg laget et helt blogginnlegg i kommentarfeltet ditt, hehe

  6. Carina sier:

    sv: Ja, jeg tror det blir ganske bra med de fagene altså:)

Legg igjen en kommentar

