Den maskerte hevneren

Her om dagen skrøt jeg på meg litt for mye.

Fra sist gang laget mitt møtte Tonjes lag. Tonje liker ikke at jeg skryter over dette, men vi slo de 12-0. Så vet dere det.

Jeg lovet på tro og  ære at innen søndag skulle jeg være verdensmester i zorro-finting.. Jeg burde skjønt det allerede på onsdag at det ikke ville gå. Jeg sto i en og en halv time og trente med god hjelp fra Jocke som fortvilet forsøkte å vise meg hva jeg gjorde feil. Og selv etter en og en halv time fikk jeg til mer enn en gang fram og tilbake..

I dag sto jeg tidlig opp, vasket badet, og etter det tok jeg på meg et par småsko og stilte meg opp ute i trappeoppgangen for å trene. Trappeoppgangen er det eneste stedet det er stor nok plass til at jeg kan trene på akkurat dette. Jeg mistet ballen ned trappen et titalls ganger, og etter litt over en halvtime var jeg fortsatt ikke noe nærmere å klare den umulige finten.

Jeg er forresten hellig overbevist at om jeg bare ser denne videoen mange nok ganger, så vil alt ordne seg. Han har jo tross alt samme svettebånd som meg. Køllen tror jeg også er den samme, bare at hans har rødt blad, jeg har svart.

Ellers må jeg si jeg ble litt overvelmet av responsen på forige innlegg. Antall besøkende tok litt av, og alle de fantastiske kommentarene jeg fikk, både her på bloggen og på Facebook, var utrolig koselig! Tusen takk fine menneskene!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Den maskerte hevneren

  1. Liv hege sier:

    æ kan faktisk det dær bittelitt!😀 asbjørn har lært mæ😉

Legg igjen en kommentar

